Απονομή Βραβείων του Διακρατικού Διαγωνισμού Δοκιμίου

Την Παρασκευή 16/06/2023 πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά η εκδήλωση για την απονομή των βραβείων του Διακρατικού Διαγωνισμού Δοκιμίου από το Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Και οι πέντε συμμετέχοντες/ουσες από σχολεία και Τ.Ε.Γ. αρμοδιότητας του Γραφείου μας βραβεύτηκαν για την προσπάθειά τους.

Από το Δημοτικό, το 1ο βραβείο πήρε ο Μπορτολότι-Τριανταφυλλίδης Αλέξανδρος της ΣΤ΄τάξης του Τ.Ε.Γ. Chatenay-Malabry.

Το 2ο βραβείο μοιράστηκαν, μετά από ισοβαθμία, οι Μπουρτζής Νικόλαος και Τσαφούλη Άννα της ΣΤ’ τάξης του Τ.Ε.Γ. Shape και το 3ο βραβείο έλαβε ο Θεοδωρίδης Αναστάσιος της ΣΤ’ τάξης του Τ.Ε.Γ. Shape.

Από το Γυμνάσιο το 1ο βραβείο έλαβε η Εκίμη-Ιατρού Βασιλική-Μαρία της Β’ τάξης του Ελληνικού Γυμνασίου Βρυξελλλών.

Θερμά συγχαρητήρια στα παιδιά μας που αφιέρωσαν χρόνο και που αποτύπωσαν τόσο όμορφα και συγκροτημένα στα κείμενά τους τις σκέψεις τους για το ευαίσθητο θέμα της ειρήνης. Τους ευχόμαστε αυτή να είναι η πρώτη σε μία σειρά επιτυχιών στη συνέχεια!

Θα ήταν, ωστόσο, παράλειψη να μη συγχαρούμε και τους/τις εκπαιδευτικούς  που παρότρυναν και βοήθησαν τα παιδιά στην προσπάθειά τους αυτή, με τα τόσο θετικά αποτελέσματα. Ξεχωριστές ευχαριστίες στα μέλη της επιτροπής αξιολόγησης των δοκιμίων, γιατί με τη συνέπεια και τον επαγγελματισμό τους κατέστησαν δυνατή τη συμμετοχή των σχολείων μας στον διαγωνισμό.