30ο Συνέδριο Ελλήνων Εκπαιδευτικών Ευρώπης

Το επετειακό 30ο Συνέδριο Ελλήνων Εκπαιδευτικών Ευρώπης (ΣΕΕΕ) θα διεξαχθεί στις 4 Απριλίου 2025 στις Βρυξέλλες, έχοντας ως κεντρικό θέμα «Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ: ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ και ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΕ». Είναι γεγονός ότι οι ραγδαίες εξελίξεις και αλλαγές που έχει επιφέρει η ταχύτατα αναπτυσσόμενη ψηφιακή τεχνολογία σε όλη την εκπαιδευτική διαδικασία επηρεάζουν στο σύνολό τους όλες τις κοινωνίες και τις οικονομίες  γενικότερα στον πλανήτη.

Στο 30ο ΣΕΕΕ, το οποίο τελεί υπό την Αιγίδα της Πρεσβείας της Ελλάδας στο Βέλγιο, θα δοθεί ιδιαίτερη σημασία στην ενημέρωση αφενός για τη γενική στρατηγική και τις πολιτικές που ακολουθούν τα όργανα της Ευρωπαϊκής Ένωσης στο θέμα της Τεχνητής Νοημοσύνης (AI) και ιδίως στην εφαρμογή της στο φάσμα της εκπαίδευσης και αφετέρου στις εμπειρίες των μάχιμων εκπαιδευτικών.

Συγκεκριμένα θα εξεταστούν:

  • Οι προκλήσεις και το πλαίσιο στρατηγικών πολιτικών και προγραμμάτων της ΕΕ, που αφορούν στην εκπαίδευση και τον πολιτισμό που επηρεάζονται από την Τεχνητή Νοημοσύνη και στις μελλοντικές προοπτικές τους.  
  • Οι επιδράσεις της Τεχνητής Νοημοσύνης στα διάφορα επίπεδα της εκπαίδευσης που βασίζονται στις εμπειρίες των εκπαιδευτικών και των φορέων σχεδιασμού και υλοποίησης εκπαιδευτικών προγραμμάτων.

Παράλληλα, κατά τη διάρκεια του Συνεδρίου θα δοθεί η ευκαιρία για διάλογο, συμπεράσματα και προτάσεις στους φορείς της εκπαιδευτικής πολιτικής (Εθνικής και Ευρωπαϊκής) προς όφελος των συνέδρων εκπαιδευτικών και κατά συνέπεια την ποιοτική βελτίωση της παρεχόμενης παιδείας προς τους/τις μαθητές/τριες.

Το πρόγραμμα των εργασιών του Συνεδρίου έχει ήδη ανακοινωθεί και στον επίσημο διαδικτυακό τόπο.