Γιορτή λήξης στο ΤΕΓ Λίλλης.

Το ΤΕΓ Λίλλης στη Γαλλία αποχαιρέτησε τη σχολική χρονιά με μία παιδική παράσταση με τίτλο “Ζήτω το καλοκαίρι”

και ένα χιουμοριστικό σκετσάκι των ενηλίκων με θέμα “Οι Έλληνες κι οι φιλέλληνες” όπου αποτυπώνεται η προσπάθεια των Ελλήνων να προσαρμοστούν στο εξωτερικό και η αντιμετώπισή τους από τους ντόπιους.