Εκδήλωση για την Επέτειο της 17ης Νοεμβρίου

Τη Δευτέρα 17 Νοεμβρίου 2025, στο Ελληνικό Γυμνάσιο–Λύκειο Βρυξελλών πραγματοποιήθηκε η ετήσια σχολική εκδήλωση για την επέτειο της 17ης Νοεμβρίου, παρουσία της Συντονίστριας Εκπαίδευσης, κας Αμαλίας Καψάλα.

Η εκδήλωση οργανώθηκε και παρουσιάστηκε με ιδιαίτερη φροντίδα από τη μουσικό του σχολείου κα Στίγκα Καλλιόπη και τις εκπαιδευτικούς κα Καραμούτα Αθανασία και κα Λαζαρίδου Χριστίνα, τις οποίες ευχαριστούμε θερμά. Ευχαριστούμε επίσης όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες που συμμετείχαν, προσφέροντας με τον ενθουσιασμό και τη συνεργασία τους στην επιτυχία της γιορτής.